Mankementen bij levering
Mankementen bij levering
Alle producten worden voorafgaand aan verzending grondig gecontroleerd. Is jouw artikel bij levering beschadigd, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op. Wij nemen binnen twee werkdagen contact op en zorgen voor een oplossing.
Garantie op onze producten
Garantie op onze producten
Veel van onze producten worden door paarden gebruikt in onbeheerde situatie en vaak in kuddeverband. Paarden kunnen buiten jou en onze macht om anders met producten omgaan dan bedoeld. Paarden zijn sterke en zware dieren die ongecontroleerd kunnen reageren. Hierdoor kan schade aan producten ontstaan. Bijvoorbeeld door frustratie of paniek, al dan niet veroorzaakt door factoren uit de directe leefomgeving van je paard.
Om ervoor te zorgen dat je paard ook met onze producten veilig is, is het nodig dat producten mee kunnen geven (en stuk kunnen) als de situatie dat vraagt. Ook houden paarden geen rekening met aanschafprijs of gewenste gebruiksduur. Je snapt dat over dergelijke situaties geen garantie te geven is. Bekijk de overige uitzonderingen hieronder.
Alle producten van PaardEerlijk® voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Garantie dekt fabrieks- en materiaalfouten, maar geen normale slijtage of situaties zoals hierboven in de introductie beschreven. PaardEerlijk® is je eerste aanspreekpunt voor garantieafhandeling en onderhoudt contact met de leverancier indien nodig. In enkele gevallen kan direct contact met de leverancier plaatsvinden.
Mocht er iets kapot gaan meld dit dan binnen twee maanden na constateren. Neem daarvoor contact met ons op en voeg een duidelijke beschrijving en foto's toe.
Uitzonderingen garantie
Uitzonderingen garantie
Garantie geldt niet bij:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid,
- Onkundig gebruik of slecht onderhoud,
- Normale slijtage en rubberproducten,
- Beschadiging door het niet volgen van de gebruiksaanwijzing,
- Schade veroorzaakt door natuur, mens of dier,
- Schade als gevolg van geweld van buitenaf (bijvoorbeeld veroorzaakt door spijkers, schroeven, paardentanden, schuren of trekken),
- Zelf of onbevoegd gerepareerde artikelen zonder overleg met PaardEerlijk®
Klachten
Klachten
Heb je een klacht? Neem eerst contact met ons op en geef ons een eerlijke kans om het op te lossen.
Kom je er niet uit, dan kun je je klacht indienen bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ of via het ODR platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr.
Ik heb een andere vraag over garantie
Ik heb een andere vraag over garantie
Neem voor andere vragen over garantie contact met ons op.